Thursday, July 18, 2013

«Εξαλλη» είναι η Τζ. Κ. Ρόουλινγκ με την αποκάλυψη ψευδώνυμού της από δικηγόρο

Εξαλλη δηλώνει η Τζ. Κ. Ρόουλινγκ μετά από την αποκάλυψη ότι εκείνη υπογράφει το αστυνομικό μυθιστόρημα «The Cuckoo's Calling» με το ψευδώνυμο Ρόμπερτ Γκάλμπρεϊθ. Η συγγραφέας του «Χάρι Πότερ» ανακάλυψε ότι το δικηγορικό γραφείο Russells άφησε να διαρρεύσει η πραγματική ταυτότητα του συγγραφέα που δημοσιεύθηκε στους Sunday Times. «Δεν είμαι απογοητευμένη. Είμαι έξαλλη επειδή πρόδωσαν την εμπιστοσύνη μου» δηλώνει η Τζ. Κ. Ρόουλινγκ. «Eνας πολύ μικρός αριθμός ανθρώπων γνώριζαν το ψευδώνυμό μου. Αναρωτιόμουν λοιπόν πως είναι δυνατόν μια γυναίκα που δεν είχα καν ακουστά, να έχει μάθει κάτι που πολλοί καλοί φίλοι μου δεν ήξεραν» σχολιάζει. Σε επίσημη ανακοίνωσή της, το δικηγορικό γραφείο εξηγεί ότι η σύζυγος ενός συνεταίρου είχε εκμυστηρευτεί στην καλή της φίλη, Τζούντι Καλεγκάρι, ότι η Ρόουλινγκ κρύβεται πίσω από το ψευδώνυμο Ρόμπερτ Γκάλμπρεϊθ. Την είδηση αυτή έδωσε η Καλεγκάρι σε δημοσιογράφο των Sunday Times μέσω μηνύματος στο twitter στις 9 Ιουλίου. Μέχρι εκείνη τη στιγμή κανένας δεν είχε ιδέα ότι ο νεόκοπος συγγραφέας, που με το συγγραφικό ντεμπούτο του κιόλας προκάλεσε αίσθηση, είναι η δημιουργός του «Χάρι Πότερ».

No comments: