Wednesday, November 4, 2009

«Αντιεξουσιαστές» επιτέθηκαν στη Σώτη Τριανταφύλλου στα Εξάρχεια

  • ΕΙΣΕΒΑΛΑΝ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΕΤΑΞΑΝ ΑΥΓΑ
«Μου έχουν  πει ότι θα την  πάθω σαν την  Κούνεβα, αλλά  από αριστερά»  είπε στα «ΝΕΑ»  η Σώτη  Τριανταφύλλου

Θύμα άγριου προπηλακισμού από νεαρούς που δήλωναν «αντιεξουσιαστές» έπεσε χθες το βράδυ η γνωστή συγγραφέας Σώτη Τριανταφύλλου: στον πολυχώρο «Φλοράλ» των Εξαρχείων- όπου είχε γίνει το γνωστό επεισόδιο με τον εκφωνητή της εξέγερσης του Πολυτεχνείου κ. Δ. Παπαχρήστο και άνδρες της ΕΛ.ΑΣ.- είχε προγραμματιστεί η παρουσίαση του βιβλίου της με τίτλο «Ο χρόνος πάλι».

Μία ομάδα επτά νεαρών εισέβαλε στον χώρο και πέταξε αυγά εναντίον της κυρίας Τριανταφύλλου. Στη συνέχεια, έφθασαν στο σημείο να απαιτήσουν την... αποχώρησή της από την αίθουσα και την κάλεσαν να παρουσιάζει στο εξής τα βιβλία της στο Κολωνάκι. Σημειώνεται ότι η κ. Τριανταφύλλου είναι μόνιμη κάτοικος Εξαρχείων...

Πάντως, η εισβολή δεν διέκοψε την εκδήλωση, που ολοκληρώθηκε κανονικά με την ομιλία της συγγραφέως, ενώ ακολούθησε συζήτηση με τους πολίτες που είχαν πάει στον πολυχώρο για την παρουσίαση του βιβλίου. Η κ. Τριανταφύλλου είπε στα «ΝΕΑ»: «Ορισμένοι αισθάνονται κατατρεγμένοι, εγώ δεν είμαι. Η ενέργεια δείχνει το κοινωνικό μίσος που θεωρείται επαναστατικό, ενώ είναι συντηρητικό. Όλη η ενέργεια, ακόμα και η συμπεριφορά τους, δείχνει φονταμενταλιστική νοοτροπία. Δεν είναι τα αυγά αυτά καθαυτά, που είναι μία παλιά ιστορία, που συνήθως χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο διαδηλώσεων. Εδώ αισθάνθηκα ότι μου επιτέθηκαν θέλοντας να με πλήξουν ως άνθρωπο».

Μάλιστα, η συγγραφέας ανέφερε ότι έχει δεχτεί και παλιότερα απειλές: «Μου έχουν πει ότι θα την πάθω σαν την Κούνεβα, αλλά από αριστερά». Πρόσθεσε δε ότι την έχουν απειλήσει και με μαχαίρι, έξω από το σπίτι, για να καταλήξει: «Εγώ τα έχω συνηθίσει όλα αυτά- και ίσως οι άνθρωποι αυτοί σε δύο χρόνια να πιστεύουν κάτι άλλο...».
  • ΤΑ ΝΕΑ: Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

No comments: