Wednesday, June 4, 2008

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΣΥΛΛΕΚΤΕΣ ΠΑΛΑΙΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ...

Με πικρό χιούμορ αντιμετωπίζει ο ακαδημαϊκός Κώστας Κριμπάς τον κίνδυνο από τις παρερμηνείες του νόμου περί προστασίας της πολιτιστικής κληρονομιάς, για όσους κατέχουν παλαιά βιβλία. Με αφορμή το κείμενο διαμαρτυρίας που δημοσίευσε η «Καθημερινή» στις 29/5/08 σχολιάζει:

«Διαβάζοντας το φύλλο της “Κ” για όσα κινδυνεύουν να πάθουν οι συλλέκτες παλαιών βιβλίων και τα ονόματα φίλων που υπέγραψαν τη διαμαρτυρία, τους προτρέπω να ακολουθήσουν αυτό που έκαμα προ μηνών. Οντας κάτοχος βιβλίων του 16ου ώς και του 19ου αιώνα, αφενός από κληρονομιά από τον εκ μητρός πάππο μου και από τον πατέρα μου, αφετέρου από αγορά τόσο εδώ όσο και στο εξωτερικό, και για να αποφύγω να πάθω όσα τράβηξε και τραβάει ο Κώστας Καρράς, έκαψα όλα τα παλαιά μου βιβλία. Τούτο δεν απαγορεύεται από τον νόμο και συγχρόνως δεν με καθιστά κάτοχο παλαιών βιβλίων. Βέβαια, επειδή ορισμένα τα χρησιμοποιούσα για δικές μου μελέτες φρόντισα πριν τα καταστρέψω να τα φωτοτυπήσω. Από όσα αντιλαμβάνομαι η κατοχή φωτοτυπιών παλαιών βιβλίων δεν απαγορεύεται. Προτρέπω δε τους φίλους μου να προβούν στην ίδια ενέργεια». Η πρόταση του κ. Κριμπά δεν είναι καθόλου κακή ιδέα!
Απίστευτο. Μπορεί να είναι και αληθινό! Αφού φαίνεται πλέον ξεκάθαρο ότι αυτή η κυβέρνηση, έτσι όπως ξεπουλάει ό,τι βρει μπροστά της, δεν θ' αφήσει τίποτε όρθιο. Θα πουλήσει τη ΔΕΗ, την ΕΥΔΑΠ, τον αέρα που ανασαίνουμε, θα πληρώνουμε φόρο... ύπαρξης! Δηλαδή, όποιος ζει θα πληρώνει.Ή πληρώνεις ή πεθαίνεις!

No comments: