Friday, May 4, 2007

ΤΑ ΨΗΛΑ ΤΑΚΟΥΝΙΑ...


Δεν θα γράψω τώρα για το βιβλίο της αγαπημένης συναδέλφου και φίλης Ιουστίνης Φραγκούλη. Πρώτα θα πάμε ν' ακούσουμε όλα όσα έχουν να πουν η Ιωάννα Κολοβού, ο Βασίλης Ρούβαλης, ο Δημήτρης Κωνσταντάρας, ο Σπύρος Βρεττός, ο Πέτρος Κουναλάκης, τα αποσπάσματα που θα διαβάσει η Μαριτίνα Πάσσαρη, στο βιβλιοπωλείο "Ελευθερουδάκης" (Πανεπιστημίου 17, 6ος όροφος), τη Δευτέρα 7 Μαϊου ε.ε. στις 7 το βραδάκι. Να δούμε και ν' ακούσουμε την Ιουστίνη που πλέον είναι ακριβοθώρητη. Ας όψεται ο Καναδάς!

2 comments:

Justine's Blog said...

Αγαπητέ μου Νίκο,
Σε ευχαριστώ για τη ζεστή πρόσκληση στην παρουσίασή μου μέσα απο το μπλόγκ σου. Μπορεί να ζώ μακριά σας, αλλά σας κουβαλώ συνέχεια μέσα μου.
Θα σας περιμένω.
Ιουστίνη

Νίκος Λαγκαδινός said...

Ιουστίνη μου, σήμερα είμαι χαρούμενος και στο έγραψα στο μπλογκ το δικό σου. Τέλος πάντων, η συναδελφική αλληλεγγύη ήταν πάντοτε για μένα, κανόνας! Πόσο μάλλον όταν μεταξύ μας έχουμε ανταλλάξει φιλικές κουβέντες. Είμαι απολύτως βέβαιος ότι η παρουσίαση του βιβλίου σου θα έχει μεγάλη επιτυχία. Χαίρω που θα μπορώ να σου γράφω και, μην ξεχνάς, κείμενα για το θέατρο!! Πρώτα όμως περιμένω όλο το υλικό για το δικό σου έργο (τι είναι, ποιος το ανέβασε, σκηνοθέτησε, θέατρο, ηθοποιοί κ.λπ.) Νίκος Λ.